За да подадете успешно Вашата Заявка за административна услуга чрез нашата интернет
страница е необходимо да спазвате следните правила:
1. Да попълните лично необходимата електронна форма, за съответната е-услуга.
2. В случай на искане от друго лице да приложите като документ сканирано копие от
пълномощно за представяне на съответното лице чрез Вашият Универсален електронен
подпис (УЕП).
3. Полетата в електронната форма (бланка) на конкретната е-услуга да са попълнени
на разбираем български език, на кирилица, без съкращения.
4. Електронната форма на конкретната е-услуга да е коректно попълнена с всички изискуеми
реквизити (полета).
5. В полето "Документи" приложете необходимите документи към съответната е-услуга.
6. В случай, че се изисква заплащане на избраната от Вас е-услуга, да заплатите
съответната сума за извършването й, и да прикачите (приложите) към електронната
форма на услугата сканирано платежното нареждане или вносна бележка. Плащането се
извършва по банков път, като дължимата сума в лева, банковите сметки и кодовете
за плащане на всяка е-услуга са посочени в секцията "Описание на услугата".
7. Документите, които ще прилагате могат да бъдат текст или електронна таблица във
формат на Microsoft Office или PDF, както и четими, разбираеми сканирани изображения
във формат JPEG/JPG, които могат да бъдат по размер не по-големи от 2 МВ всеки един
от тях.
8. Документите да не съдържат криптиран текст.
9. Документите да съдържат текст, изцяло написан на български език и кирилица.
10. Файлът/файловете, който/които прилагате към електронната форма да не е/са заразен/и
с вируси.
11. В електронната форма на избраната от Вас е-услуга да е посочен валиден електронен
адрес (e-mail) и телефон за кореспонденция, на които при евентуални проблеми наш
служител ще се свърже с Вас.
12. Електронната форма да е подписана с валиден Универсален електронен подпис (УЕП).